• No mobile, no party

    We schreven reeds eerder over het mobiele keurmerk van Google en de vereisten om dit te behalen. Op 21 april 2015 heeft Google zijn zoekalgoritme voor mobiele zoekresultaten aangepast en wordt er rekening gehouden met dit keurmerk. Concreet wil dit dus zeggen dat een website zonder mobiele versie lager wordt gerangschikt dan een volledig responsive website die is aangepast voor smartphones.

  • Mobile friendly website

    Vernieuwde zoekresultaten

    Sinds kort kun je tijdens het zoeken op de mobiele site van Google zien welke sites zijn ontworpen om goed te werken op jouw smartphone of tablet. Google heeft een algoritme ontwikkeld dat elk resultaat uitspit en bepaalt of het voldoet aan bepaalde criteria, zoals:

    • Usability op elke device door mobile first design

      Mobile First Design verhoogt de gebruiksvriendelijkheid van jouw website op verschillende apparaten.

    • Hoe webanimaties de user experience verhogen!

      Sinds de komst van CSS3 wint het gebruik van animaties op het web steeds meer aan populariteit.

    • 4 courante user experience fouten

      De meeste mensen doen er alles aan om zo veel mogelijk bezoekers te lokken naar hun website.

    • Is jouw site ook responsive?

      Jouw website is toch ook geschikt voor smartphones? Dankzij responsive design wordt de Drupal website automatisch herschikt in functie van het gebruikte scherm.