• Enkele vuistregels voor een succesvolle landingspagina

    Een landingspagina is een afzonderlijke pagina binnen je website, waar de bezoeker op terechtkomt nadat hij doorgeklikt heeft vanuit een ander kanaal, bvb. een specifieke Adwords advertentie of facebook banner. De landingspagina is volledig afgestemd op het doelpubliek en heeft als doel de bezoeker tot een specifieke actie aan te zetten. Maar wat maakt een landingspagina succesvol?

  • Laat Google sterretjes zien

    De mooie gele sterretjes die in de zoekresultaten van Google worden weergegeven net onder de pagina titels zijn een uitgelezen manier om bezoekers te overtuigen dat uw webshop betrouwbaar is.

  • Online marketingstrategie, stap voor stap

    Er bestaat geen twijfel over het belang van een goede online aanwezigheid. Natuurlijk wil je hoog scoren bij de zoekmachines en zoveel mogelijk bezoekers en conversies nastreven, maar om online succesvol te worden, is vooraf een concreet plan noodzakelijk. Ook kleine bedrijven kunnen – mits wat inspanning – zelf een online marketingstrategie op touw zetten. Je hebt alle belang bij een grondige denkoefening voor de uitwerking ervan, ga dus niet ondoordacht aan de slag en werk stap voor stap.

  • Kleur en contrast op uw website. Wat werkt?

    Rood voor een warm gevoel …
    Blauw oogt professioneel …
    Groen is ecologisch …

  • Pimp your Powerpoint now

    Powerpoints. Iedereen krijgt er mee te maken. Soms krijg je meer dan 1 presentatie per dag voorgeschoteld en erger jij je blauw aan het aframmelen van bulletpoints, de te kleine fontgrootte, complexe grafieken en zinloze animaties.

  • Bijzonder boeiende blogtips

    Je blog opnemen in je marketingstrategie is een uitstekend idee, maar waar schrijf ik nu over zodat ik geloofwaardig en relevant over kom? En hoe hou ik mijn publiek geboeid?

  • Tips voor optimale e-mailmarketing: Strategie

    E-mailmarketing is nog steeds een van de sterkste online marketing kanalen en kan, mits een goede e-mailmarketing strategie, een succesverhaal worden voor jouw business. Naast de content en de layout van jouw e-mails zijn nog heel wat andere zaken van belang. Hieronder vind je enkele tips voor het opzetten van een efficiënte campagne.

  • nuttige technieken om het vertrouwen van je bezoekers in je website op te krikken

    Het internet is voor veel consumenten een bron van wantrouwen. Of het nu gewoon gaat over surfen op het web of over het online aankopen doen, bezoekers zijn vaak achterdochtig en onzeker bij het consulteren van websites en webshops. Met volgende technieken is het wel degelijk mogelijk het vertrouwen van je websitebezoekers te winnen.

  • 5 eenvoudige regels voor het ontwerpen van mobiele websites

    ComScore, een Amerikaans marktonderzoek bedrijf dat marketing gegevens en diensten levert aan veel van de grootste internet bedrijven, stelt dat ongeveer 1,75 miljard mensen regelmatig gebruik maken van hun smartphone om het web te verkennen. Het spreekt voor zich dat wie zich het eerst aanpast aan deze snel groeiende groep gebruikers, hier de vruchten van zal plukken. Zorg er dus voor dat uw klanten u kunnen bereiken met alle mogelijke mobiele toestellen.

  • Tips voor optimale e-mailmarketing: content

    Het belangrijkste onderdeel van een e-mail is uiteraard de ‘content’ of de inhoud van het bericht.

    Een nieuw product, een leuke korting aanbieden of de laatste nieuwtjes versturen naar uw abonnees… De manier waarop u uw boodschap communiceert, bepaalt grotendeels het succes van uw e-mailcampagne want streven we nu eenmaal niet allemaal naar een hoog doorklikpercentage (click through rate)!?

Pagina's