• Online marketingstrategie, stap voor stap

    Er bestaat geen twijfel over het belang van een goede online aanwezigheid. Natuurlijk wil je hoog scoren bij de zoekmachines en zoveel mogelijk bezoekers en conversies nastreven, maar om online succesvol te worden, is vooraf een concreet plan noodzakelijk. Ook kleine bedrijven kunnen – mits wat inspanning – zelf een online marketingstrategie op touw zetten. Je hebt alle belang bij een grondige denkoefening voor de uitwerking ervan, ga dus niet ondoordacht aan de slag en werk stap voor stap.

  • social media advertising

    Social media zijn niet meer weg te denken uit het dagelijkse leven. Als bedrijf is het dus belangrijk dat u met uw merk ook aanwezig bent daar waar de consument zich bevindt. Marketingafdelingen verhogen hun socialmediabudget om aan Social Media Advertising te doen (SMA) want deze kanalen kunnen meer en meer leads en sales met zich meebrengen. In deze blogpost bespreken we in het kort 4 belangrijke socialmediakanalen en in een reeks van opeenvolgende blogposts gaan we hier telkens dieper op in.

  • De bewijskracht van testimonials

    Vaak scheppen diensten of producten met ongeloofwaardige beloftes achterdocht bij de klant. Om nieuwe potentiële klanten te bereiken, is het daarom belangrijk geloofwaardig naar buiten te komen. Opleidingen of certificaten kunnen hierbij helpen maar zijn vaak niet doorslaggevend. Wat wel werkt, zijn concrete bewijzen. Aan de hand van casestudy's en nieuwsbrieven licht je toe hoe je daadwerkelijk je klant geholpen hebt. Laat ook je klant zelf aan het woord. Een testimonial van een enthousiaste klant heeft bovendien veel meer bewijskracht dan wat je zelf zegt.

  • Twitter Advertising

    Online adverteren met Facebook Advertising en Google AdWords maken al geruime tijd deel uit van de hybride communicatiemix. In september 2014 werd Twitter Ads in de Benelux, als nieuwkomer, beschikbaar. Is dit nieuwe platform iets voor jou?

  • Tips voor optimale e-mailmarketing: Strategie

    E-mailmarketing is nog steeds een van de sterkste online marketing kanalen en kan, mits een goede e-mailmarketing strategie, een succesverhaal worden voor jouw business. Naast de content en de layout van jouw e-mails zijn nog heel wat andere zaken van belang. Hieronder vind je enkele tips voor het opzetten van een efficiënte campagne.

  • Hybride marketing

    Onder hybride marketing verstaan we het gebruik van nieuwe én traditionele technieken om een bepaalde boodschap naar een doelgroep uit te dragen. Wat betekent dit concreet?

  • Pimp my USP

    Het concept van een uniek consumentenvoordeel (USP - Unique Selling Proposition) is een standaardbegrip in de marketingwereld. Communiceren over wat je onderscheidt van anderen is als het ware een evidentie. 

  • Tips voor optimale e-mailmarketing: content

    Het belangrijkste onderdeel van een e-mail is uiteraard de ‘content’ of de inhoud van het bericht.

    Een nieuw product, een leuke korting aanbieden of de laatste nieuwtjes versturen naar uw abonnees… De manier waarop u uw boodschap communiceert, bepaalt grotendeels het succes van uw e-mailcampagne want streven we nu eenmaal niet allemaal naar een hoog doorklikpercentage (click through rate)!?

  • Wat is remarketing en hoe werkt het?

    Remarketing is een efficiënte methode om bezoekers die eerder uw website bezochten opnieuw naar uw website te lokken door het tonen van advertenties.

  • Tips voor optimale email marketing: layout

    Hoewel een e-mail erg lijkt op een standaard web-pagina, kun je alles behalve weten waar en hoe het bericht zal bekeken worden.

Pagina's