• Enkele vuistregels voor een succesvolle landingspagina

    Een landingspagina is een afzonderlijke pagina binnen je website, waar de bezoeker op terechtkomt nadat hij doorgeklikt heeft vanuit een ander kanaal, bvb. een specifieke Adwords advertentie of facebook banner. De landingspagina is volledig afgestemd op het doelpubliek en heeft als doel de bezoeker tot een specifieke actie aan te zetten. Maar wat maakt een landingspagina succesvol?

  • Twitter Advertising

    Online adverteren met Facebook Advertising en Google AdWords maken al geruime tijd deel uit van de hybride communicatiemix. In september 2014 werd Twitter Ads in de Benelux, als nieuwkomer, beschikbaar. Is dit nieuwe platform iets voor jou?

  • Wat is remarketing en hoe werkt het?

    Remarketing is een efficiënte methode om bezoekers die eerder uw website bezochten opnieuw naar uw website te lokken door het tonen van advertenties.

  • De kracht van Google Analytics

    Google Analytics is één van de meest krachtige hulpmiddelen voor het monitoren en analyseren van het verkeer op uw website.

  • Kleine Beacons, grote impact

    Wat zijn Beacons?
    Beacons zijn ‘bakens’ die via de BLE-technologie, wat staat voor Bluetooth Low Energy, energiezuinig dus, communiceren met je smartphone.