Logo laten ontwerpen

Een goede eerste indruk maken? Uw bedrijf herkenbaar maken? Gezien je niet om de 5 jaar een nieuw logo laat maken doe je het best van bij het begin af aan goed! Een aantal zaken die een logo al dan niet maken of kraken:


Geschikt

Zit je bedrijfsnaam goed? Door middel van een namesearch komen wij vaak tot een herkenbare en ‘catchy’ bedrijfsnaam. Wij denken van bij het begin al na over uw doelgroep. Niet alleen de vormkeuze maar ook de kleurkeuze wordt wordt op dit moment belangrijk bij het ontwerpen van het logo. Als resultaat ontstaat een relevant en bruikbaar logo die inspeelt op het belang van de onderneming.


Hou het eenvoudig

Een logo moet altijd goed herkenbaar zijn. Denk maar aan momenten wanneer je aan grote snelheden op de weg rijdt. Een logo met veel details kan in het begin indrukwekkend overkomen maar helaas zijn zo’n ontwerpen nogal snel beu gezien. Een goed logo is dus ook tijdloos want uw corporate imago wil je niet kwijt door vaak van logo te wisselen.


Vergeet de baseline niet

Een baseline is de korte tekst die bij het logo hoort. Veelal is de USP (Unique Selling Proposition) of de communicatie van een idee of gedachtegang een goede baseline. 

Ook iets voor u?

Title

Subtitle